Bestellen

Hoe kunt u bestellen

Nadat u zich heeft aangemeld voor de maaltijdservice van Oosterlengte, ontvangt u via de chauffeur van de Maaltijdservice het weekmenu. De chauffeur geeft bij het eerste bezoek uitleg over het invullen van de menulijst. Het formulier vult u vervolgens in en geeft u ingevuld mee aan de chauffeur.

U kunt op de pagina menu van de week de menu’s van de komende 4 weken bekijken (deze kunt u niet gebruiken om te bestellen) .

Gastmaaltijden

Het is mogelijk om een maaltijd voor uw bezoek te bestellen. Deze gastmaaltijd kunt u telefonisch bestellen bij de administratie van de maaltijdservice via (0597) 412613.

Hoe vult u het formulier in

– U kunt kiezen uit het linker, midden of rechtermenu door het betreffend vakje
met een pen die zwart schrijft volledig in te kleuren.
– U kunt zelf een keuzemenu samenstellen. De gerechten uit het midden- en rechtermenu kunt u
combineren.
– U neemt bijvoorbeeld de soep van het middenmenu, het vleesgerecht van het rechtermenu
en het toetje van het middenmenu.
– Het hoofdgerecht van het linkermenu kan niet gecombineerd worden met de andere menu’s.

Bezorging maaltijden

De maaltijden worden op 3 dagen per week bezorgd.

Prijs maaltijd

De prijs van een maaltijd is gesplitst. U betaalt apart voor het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Het voordeel hiervan is dat u zelf kunt kiezen of u al dan niet een voorgerecht of nagerecht wilt hebben. Daardoor kunt u zelf de prijs van de maaltijd beïnvloeden. U betaalt dus niet voor zaken die u niet wenst! Het is overigens wel verplicht om een hoofdgerecht te kiezen.

Betaling

Betaling van de genoten maaltijden kan uitsluitend via een machtiging, dit met name om de kosten van de maaltijden zo laag mogelijk te houden. U ontvangt maandelijks een factuur waarin gespecificeerd staat hoeveel maaltijden u hebt ontvangen.

Heeft u nog vragen? Wij bellen u terug.

Heeft u nog vragen? Laat uw naam en telefoonnummer achter en u wordt binnen een werkdag teruggebeld door één van onze medewerkers.